Anette har været en del af mit liv i mere end 55 år. Startende på Finlandsvej, i kosken på Ndr. stadion, hvor John og jeg ofte betjente kunder samt i badmintonhallerne. Vi har mødtes i mange forskellige sammenhænge.
Du har fulgt mig hele mit liv, og var derudover veninde med min mor.
Du var et fantastisk menneske, og tak for du var en del af mit liv.
Æret være Anettes minde.