kære Liss.Det er så vemodigt at erfare,at Evald ikke er mere.Min mand Ole kendte ham jo gennem mange år i St.Georgsgildet.Selv kendte jeg ham jo også gennem mange år ikke mindst, da vore børn gik på Hulvej skole.Ole junior ,min ældste søn, var en flittig besøgende,når han gik fra skole.han skulle have brillerne rettet efter dagens tumult.vi vil savne ham.Det er først i dag d.12.6 , at jeg i en gammel avis læser dødsanoncen. Ole havde fortalt at Evald var syg. Jeg håber det bedste for dig og din fremtid.Med venlig hilsen Inge