Kære Lene, Cecilie, Oliver og øvrige pårørende.
Annette og jeg var ikke tætte eller nære venner med Jan. Men vi vil også savne hans hyggelige facon, vindende smil og gode humor fra bybilledet og fra sammenkomster gennem Helle og Kim. Må I alle komme godt videre fra dette svære sted og mange tanker og hilsner fra os to på Aldershøjvej i Hjørring 🙏❤️.