Kære Jeanettes Familie,
Jeg kondolerer med jeres tab. Jeg husker Jeanette for hendes engagement i børnene her i Landsbyen. Vi sad samtidig i skolebestyrelsen på Ishøjgård og Jeanette var altid positiv, så det bedste og ønskede det bedste. Det var også hyggeligt at hilse på Jeanette på hundelufterture.
Alt det bedste.